Fynd

Eftersom vi köpt överdrag till våra ekstolar, som stod i köket innan men som nu fått flytta ut i vardagsrummet, så var vi bland annat ute efter köksstolar på Ikea. Och tror ni inte vi hittade ett par på fyndhörnan? Vi ville ha enkla, billiga stolar eftersom vi inte riktigt vet hur vi vill att det ska se ut i framtiden känns det onödigt att satsa på något i den dyrare prisklassen. Så, fyndhörnan var det ja! 4 stycken gråa stolar nedsatta med 50% (utgående modell) passade oss perfekt! Stabila & relativt stilrena. De duger gott sålänge....
Den fiiina blomman jag fick av Charlottendal i lördags. Ljuvligt söt & passar perfekt på matbordet tillsammans med min ljusstake från Cult Design, med rosa manschetter i .... ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Björn Larson

Vilken jättefin tapet i köket! Toppen fint. Var hos Björklund & Wingqvist i Bromma nyligen och köpte nästan exakt likadana! Har dock inte orkat sätta upp dom än.... men nu känner jag mig inspirerad.

2012-08-15 | 11:13:12
http://www.b-w.se