ZzzZzZZzz

Fy bubblan vad trött jag är idag! Neo vaknade lagom till jag skulle gå och lägga mig vid 22-tiden, och ville inte somna om fören runt midnatt. Sen har Ninni vaknat ett par gånger, tjatat om "stick i halsen" (kolsyrat vatten!) men eftersom vår kolsyrepatron är slut och inte bytt ännu, så blev det ett farligt liv på damen. Stackars.

(Liten glad - morgonpigg - Ninninus!)

Sen att båda ungarna dessutom ville upp vid 04.50 gör inte saken bättre!


Nu har Neo somnat om. Fredrik ligger också och sover eftersom han jobbade natt igår, och Ninni sitter och kollar på Tv.


Vid lunch kommer Fredriks kompis hit med hans barn. Eventuellt kommer hans tjej med också. Hade varit kul, för min del...  Men, vi får väl se. Det blir en massa bus, snack & grillning på eftermiddagen/kvällen. Mys!



Superfint väder idag (änsålänge!) Funderar på att fylla upp Ninnis pool... Solen skiner och det är så gott som vindstilla.



Jag börjar jobba vid 21.00 och innan dess skulle jag ju helst ha sovit ett par timmar (eftersom det blev max 4 timmar i natt!) men jag antar att det inte kommer hinnas med... så, jag lär väl vara som ett vrak imorrn när jag går av nattpasset vid 7.oo ;) Ingen energidryck kan jag dricka heller - vimlar ju av kalorier! Typiskt.


Nehepp, nu ska jag nog ta och baka nåt tills våra gäster kommer. Frågan är bara vad? Förslag, någon? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Något gott med bär från er trädgård kanske.

Vispa 4 ägg och 5 dl socker. Rör i 150 g smält margarin, 1 dl vatten, 5 dl vetemjöl 2 tsvk vaniljsocker. Häll i smord o bröad långpanna och strö över bär. Grädda 40 min (200 grader)

2009-07-17 | 09:17:16
http://justmintoo.blogg.se/