KäRleK



Nu ska jag ♥ Fredrik mysa framför en bra film. Fredrik har tappat upp ett glas ÖL till honom och ett glas fruktigt vitt vin till mig. Eftersom dryckerna var ljumna och bör drickas kalla för att vara som godast, la vi ner några av våra is-stenar i glasen - perfekt på dessa verkligen är ISKALLA! Plus också att dessa inte innehåller något vatten, så man slipper få en blaskigt utspädd dryck istället. Rekomenderas!




"chokladkakorna" ni ser i bakgrunden på bilden ovan, är relativt GI vänliga och såklart, hemmagjorda :)

70% choklad som jag smält och rört ner lite kokosflingor i. Sen klickade jag ut "smeten" på bakplåtspapper och dekorerade med kokos på toppen. In i kylen så de stelnar och vips - ett bra alternativ till de där tvsnasket som det bara vimlar kolhydrater om! :)  Smaskens!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)