Bildregn från Helsingborg

Så kommer här lite fler bilder från vår helg i Helsingborg...





Vi matade ankorna...



Sjukt fint!



Vacker



Helsingborgsfestivalen



Fredrik kastar pil...



... och vann denna uppblåsbara giraffen, till Ninnis förtjusning!



Vi var ju som sagt på barnloppis. Fyndade en Pippi-väska till Ninni. För hur mycket? 10 spänn!



Vi turade som sagt med båtarna över till Köpenhamn..



På båten drack...



...  och åt vi gudomligt gott. Här är förrätten!  



Neo o Snoopy :)



På väg hem tar Ninni kort med sin mobil :D



... och Neomannen leker med sin IKEA elefant :)



...efter ett tag somnade båda så gott :D



Fullpackad bil ända upp till taket (den nya vagnen ligger där, ser ni hur liten den är?) :)



Nu är det snart jobb för min del. En timme kvar tills jag ska köra... Fram tills dess ska jag ha lite kvalitetstid med Fredrik, ungarna har precis somnat. Hörs och ses imorrn! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Det verkar som ni haft det kanon! :-) Roligt! Såg på bilden där Ninni somnat i bilen att hon har en sån liten nack-kudde. Var har ni köpt den om det är ok och fråga? Jag har inte tänkt på att man kan ha det till barn. Min dotter som är lika gammal som Ninni, hänger alltid med huvet neråt så om hon somnar i bilen. och särskilt skönt kan det nog inte va... Ha det så bra på jobbet inatt! Kramar!

2009-07-28 | 20:07:53
http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Carina

Oh den där förrätten såg god ut.

Vilket fynd med Pippiväskan. Den såg ju ny ut.

Söta bilder på ungarna som vanligt. Dom ser så goa ut. Skulle vilja krama om dom.

Ni skulle behövt ett lastnät. Ser lite otäckt ut med grejer så högt upp.

2009-07-28 | 21:57:49
http://justmintoo.blogg.se/