Bättre idag!

Idag är det bättre med Ninni, tack o lov. Ingen feber sen igår kväll. Däremot vaknade hon 04.20 i morse - och sen dess har vi varit vakna! Gäsp, säger jag bara. Men, Fredrik får gå upp tidigare idag - så jag får gå och lägga mig en stund innan jag ska börja jobba vid 21.oo




Världens bästa Ninni & Neo!


Har precis varit ute en runda, jisses vad kvavt det är. Det bara MÅSTE komma regn snart, så man slipper gå omkring och vara klibbig hela tiden. Äckligt och obekvämt.


Om någon timme är det dags att börja med middagen, blir en tidig sådan idag. Stek, ska vi ha, och det tar ju sin lilla tid. Fredrik och Ninni ska ju ha potatis till såklart, och idag ska jag skörda våra egen odlade potatis vi har i trädgården. Mys!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia



Tack för infon om blt. Jag ringde dom och ska dit på mådag kl 8 innan värmen tar över totalt. Så mysigt :).



Skönt att Ninni mår bättre nu. Kan verkligen inte vara "skönt" att vara sjuk i denna värmen...

Kram på er !



2009-07-02 | 13:26:08
http://fiansess.blogg.se/
Fia

Sv: Men vad skönt att de mår bra, även Ninni:) Låter kanon ju. Inte kul heller med feber och så denna värme. Man ska väl inte klaga egentligen, men är ju riktig äcklig värme just nu!



Nä, det är bara praktik via arbetsförmedlingen, så jag får inget betalt. Men jag jobbar 8-16. Men började i tisdags! Så jag får ju bara aktivitetsstöd från försäkringskassan!(förseningskassan:))hihi.

Jo det är så olika det där. På förmiddagarna är det rätt segt, men det kom mkt kunder på eftermiddagen, så det var full rulle. och det är skoj:)



Tack detsamma!

Kramar

2009-07-02 | 20:13:32
http://dagarmedfia.blogg.se/