Tillägg - för att få slut på diskussionerna!

Eftersom det är en del som trott att vi låter Ninni sitta framåtvänt i bilen (ser kanske lite ut så på inlägget en bit ner) så vill jag bara betona att vi självfallet INTE har vänt hennes stol så hon åker åt färdriktningens håll.

Hon sitter SÅKLART bakåtvänt (kollar ni på dörrhandtaget så ser ni nog också det... och nackkudden från framsätet sticker ju upp ovanför stumpans huvud...!) - som hon har gjort alla gånger sedan hon föddes!

Japp, bara det jag ville säga :D



Vår fina prinsessa som är den värdefullaste tjejen i världen!  ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Line

Hej! det är Line här igen. har nu fått tillbaka vårt bredband och kommit till rätta efter flytten. just nu uppdaterar jag mig på dom flesta blogga men blev så arg över att folk tydligen kommenterat om din dotter. åååå blir så arg på sånt. jag tycker i alla fall att du är go óch alltid så pysslig med dina barn. stor kram Line

2009-07-22 | 20:53:43
syrran

Tänk på att jag godkänner komentarerna innan de syns. Anonyma påhopp delitas direkt!

2009-07-22 | 23:04:53
http://ekersens.blogg.se/
maria

skickade ett tomt meddelande nyss här...bidde lite fel...

men vad larvigt att folk reagerar på ditt inlägg där med bilbarnstolen...



huvudsaken är att barnen sitter i stol bältade. Nu var hon ju bakåtvänd så det spelar ju ingen roll. men i den här åldern efter 2 så växer och väger barn så him

la olika så vissa sitter framåt för att de har längden och vikten. Vi kommer vända vår dotter när hon vuxit lite till för hon blir så in i baljan åksjuk i bilen bakåtvänd. Bra eller dålig förälder??? Larvigt att folk lägger sina näsor i blöt....

2009-07-22 | 23:12:35
http://ekersens.blogg.se/
Jonna

Vill bara betona att det jag skrev häromdagen absolut inte var en pik till dig..=)

2009-07-23 | 08:27:56
http://jonnaa.blogg.se/