Sitter vi laptopen

.. så det blir tyvär inga nya bilder i detta inlägget.


Sov till 13-tiden idag, jätteskönt. Natten var hysat lugn, trots att det var ett par av de boende som hade kräkts under fredag-lördagen. Troligtvis matförgiftning, stog det i tidningen idag. Ca 90 personer hade blivit smittade och en gemensam nämnare var att de alla hade ätit mat som lagats i samma kök.


Men som sagt, kräkningarna verkade vara över *peppar,peppar* och jag hoppas även vi slipper skymta dom i natt.


Ninni har varit på dagis idag och trots att ingen av hennes ord. fröknar jobbar så springer hon glatt in till de andra barnen, oftast med sin nyfunna bästis F hack i häl. Mysigt!

Helt Blöjfri är hon också fortfarande och nu var det flera dagar sen det "hände en olycka". Så, nu är det endast nattblöja som gäller! Helt fantastiskt skönt faktiskt.



Neo har fått en massa egentid med farmor idag och likadant blir det i morgon, innan hon far hem igen.



Tacos blev det till middag idag och jag knyckte åt mig resterna som blev över, snabbare än blixten. Perfekt nattamat (tacosallad då!) och jag bara älskar tacos! Fast vem gör inte det? :)



Annars har jag nog inte speciellt mycket mer att komma med, hörs kanske en sväng till innan jag drar till jobbet - annars får ni ha en supermysig kväll, så hörs vi imorgon igen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Katarina & Neo

Hittade hit ev en slump. Såg att du har en liten son som heter Neo likt min :) Förstod jag det rätt föddes han för tidigt? Likaså min Neo :)

2009-07-13 | 21:01:19
http://www.wiggo.org
☆Linda med familj och LillRockarn i magen♥

Oj nä den passar mig inte, de kan jag säga direkt :/

Åhh hoppas att den finns.



Min helg och semester har varit kanon, hoppas att ni oxå har haft det bra..

Kram

2009-07-13 | 21:35:52
http://babymyz.blogg.se/