Pajbak, restaurangbesök & nattjobb!



Fredrik har precis bakat en smarrig jordgubbs-och rabarberpaj som han och Ninni mumsat i sig, med kall vaniljsås. Jag, som ni säkert förstår, fick snällt sitta brevid och titta på. Ingen paj för min del inte!


Nu ska jag göra mig i ordning för att möta upp min mamma, en barndomskompis och hennes mamma - för att ha en tjejkväll på Thaiirestaurangen i stan. Supermys! Direkt efter det blir det att åka till jobbet för min del... Sista natten innan jag är ledig ett par dagar.

Känns gott!



Lovar att svara på era fina komentarer när jag gått av i morgon. Det är förresten till stor del komentarerna som får en att vilja uppdatera så mycket som möjligt - när man kan :) TACK!

Som ni säkert förstår blir det lite tight om tid nu när jag jobbar.. är så mycket man ska hinna med när man väl är vaken - och "ledig".


Ha nu en skön kväll!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)