Packa!

Morrn morrn! Idag regnar det utanför fönstret, ja tydligen skulle det bli rejält med regn idag hörde jag. Ganska mysigt ändå, fast såklart skulle jag också vilja ha tillbaka sommarvärmen. Undrar om den ens kommer komma tillbaka? Vad tror ni? Hoppas det, i alla fall...


Hur som helst. Idag ska jag ägna en del av dagen åt att packa inför morgondagens resa till Helsingborg. Eftersom jag jobbar i natt och vi åker direkt när jag slutat i morgonbitti, så är detta lite "sista chansen"... För trots att Fredrik har mitt fulla förtroende så litar jag inte riktigt på att han lyckas packa ner allt -för mig i alla fall-  "nödvändigt" :P
 
Äsch, han hade säkert klarat det galant - bara jag som är ett kontrollfreak. Så, jag ska packa :)



Har redan varit nere i tvättstugan och slängt in ett par maskiner tvätt.. Vaknade nämligen redan vid 05.50, av att Ninni satt på pottan och ropade "fäääädig".. "maaaammaaaa".. "jag är fääädig".. haha.. goa unge!


Nu väntar ungarna på frukost - Fredrik har fått sovmorgon och sover fortfarande..


Hörs sen!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Thessan/Bonkan

Nää tror tyvärr inte heller d blir ngn mer speciell sommar :( Så trist!

2009-07-23 | 12:25:41
http://tessibonkaan.blogg.se/
Jenny

Hoppas du haft en fin dag, kramisar!

2009-07-23 | 20:34:49
http://jennyn.blogg.se/