Morrn morrn!

Jobbade ju natt tors-fredag och efter att ha sovit så lite som möjligt så var jag helt död på fredagen. Hamnade i säng vid 20.00 och sov fram till 9.oo igår morse. Härligt! :)


I går var vi i fina Wämöparken och kollade in loppisen samt hälsade på alla djuren. Det blev ett par fynd, bla ett par tuffa stövlar till Neo, med helikoptrar och flygplan på. Bra till dagis! Och för 15 kr kunde jag inte låta bli.


Efter wämöparken åkte vi hem igen för att packa strandväskan och byta om till badkläder, sen spenderade vi eftermiddagen på standen - med massa bad i det 23 gradiga vattnet. Alldeles UNDERBART! :)


Kom hem vid 16-tiden då vi tände grillen på baksidan och grillade de redan förberedda marinerade kycklingfileerna. En god sallad med bla fetaost & soltorkade tomater till det. Mums! Min bror C kom på besök för att plocka fläder från fläderbusken, men han stannade också på lite mat. Trevligt!



 
Gårkvällen spenderade vi inomhus medan regn, blixtar & dunder härjade utanför. Alla sladdarna drogs ut och myspysbelysningen som aldrig är tänd såhär på ljusa sommaren, tändes. Lite pyssel togs fram och vi hade en kanonmysig familjekväll. När ungarna somnat, och vädret lugnat ner sig en aning, satte jag och Fredrik på tv;n och kollade på Repmånad...

Filten togs fram och likaså lite gott tilltugg. För min del blev det jordgubbar doppade i 70% choklad och kokos - som min älskling så fint överraskade mig med.. samtidigt som vi hörde regnet smattra utanför. Mys, på hög nivå. Verkligen ♥



* tack älskling
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Förstår att du var död på fredagen efter ditt jobb:)



Här har vare sig åskat eller regnat på hela helgen:) Dock regnade det i fredags kväll.

2009-07-05 | 20:30:33
http://dagarmedfia.blogg.se/