Lugnet EFTER stormen...



Det har varit "storm" här hemma ett tag, med två griniga ungar på samma gång, varav en är sjuk och en vill ha mat NU, så är det svårt att räcka till. För en stund ökades ljudnivån till betydligt högre decibel än vad det är nu....

... för nu - äntligen - sover båda mina barn. Neo i sin säng och Ninni, som ni ser, i soffan. Fredrik sover ju också fortfarande och faktum är att även jag ska passa på att slumra till en stund, så jag orkar vara uppe i natt också. (ställer in mig på det redan nu, bättre att ta det säkra före det osäkra .. så att säga)


Natti :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amanda

Jobbigt för dom små med denna värmen. Ludwig har också precis varit sjuk.

Hoppas ni kryar på er!

Kram

2009-07-01 | 15:34:39
http://creyla.blogg.se/