Jobbet nästa!

Nu ska jag alldeles strax köra till jobbet. Jag har packat nästintill allt, skönt att ha det gjort.


Kunde bara sova nån timme, låg och vred och vände mig i sängen en bra stund innan jag gick upp. Har fått så fruktansvärt ont i ryggen! Jag har en rejäl svank som ställer till det ibland, men varför jag fått ont just nu vet jag inte riktigt.. Typiskt bara.


Hur som helst. Ungarna nattades tidigare än vanligt ikväll. Dels för att de var supertrötta men också för att Fredrik ska väcka dom runt 5-tiden, så att de sedan somnar i bilen på väg till Helsingborg imorgonbitti. Jag måste nämligen också sova :P Eftersom jag jobbat natten och vi åker direkt på morgonen.
 

Det ska i alla fall bli otroligt skönt att komma hemifrån ett tag. Faktiskt.



Lovar er en hejdundrande uppdatering på allt vi gjort, på söndag - när vi är hemma igen. Det har blivit lite glest bland inläggen men det är ju bara för att jag haft en massa annat för mig... :)


Ha nu en superskön helg så hörs vi snart igen!


- och vet ni? Snart kommer jag berätta en rolig grej som jag och en av mina läsare ska göra, som även kommer inkludera några av er :D Men det, det får ni höra mer om senare.... ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


helena

hihihihiih hemlighetsfull ;)



ha en trevlig resa nu!

2009-07-23 | 21:48:35
Agnieszka

Ohh spännande att få veta vad hemlisen är! Hoppas ni får en finfin semester nu vännen! kramis

2009-07-24 | 06:13:37
http://agnieszka.blogg.se/
Johanna

Hoppas ni har en mysig semester :)

2009-07-26 | 10:15:15
http://joelsmamma.blogg.se/