Hos "mormor & morfar"



Som ni ser så sitter Neo numera superbra. Han kryper även och är snabb som tusan, likaså kan han numera ställa sig upp mot något. Balansen är dock inte den bästa - ännu!



På mormor och morfars balkong!









Hinner inte skriva mer, måste kila till jobbet!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin

Hej!

Var gärna med och tävla i min blogg - ett presentkort på barnkläder hos Sweetfunky ligger i potten, som har märken som bl.a. Molo, Me Too, Diesel och Hummel.

Men skynda! Tävlingen avslutas imorgon kväll.



http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

2009-07-19 | 08:33:23
http://mallemu.blogg.se/
Marina

Hej fina familjen !

Det var ett tag sen jag var inne och kollade sidan nu, men det är alltid lika roligt att se den ! Du är otrolig på att ta kort Nina och att skriva ! Du plåtar de där speciella ögonblicken som är så mysiga, just när det där vardagliga händer. Vad stor han blivit neo, och vilka ögon han har ! Och Ninni, hon ha rju börjat få locka ri håret, söt som en liten docka !

Vad duktig du är som kämpar på med GI, men jag tror att man äter ganska gott under tiden,eller hur ? Det syns tydligt på fotot där du sitter i bilen att du har blivit mycket mindre,trodde det var nån liten tonårstjej, innan jag fattade att det var du ; )

Ni får ha en fortsatt jätteskön sommar, krama alla i familjen från mig ! Kram Marina

2009-07-19 | 10:18:47
Gela

Å vilka fina bilder. Hoppas ni haft en mysig helg. =)

2009-07-19 | 15:53:20
http://gelavela.blogg.se/
Caroline

Så gott med smultron!!! Föresten hur har det gått med ögonen, har ni hört ngt. mer från ögon?



Har ni redan vänt Ninni i bilstolen, tänk på att det inte är barnets ålder utan barndets vikt som är avgörande för detta och hur de klarar en krock, det är många som misstar sig för detta tyvärr,tragiskt med de följder det kan få...



Är det paprika eller chili? coolt!



Ha det fint!

2009-07-19 | 19:14:52
http://jcav.wordpress.com
sonja

Hejsan fin dräkt Neo har på sig = )

är sugen på att tävla med yorrik

men pinsamt tycker jag då ingen annan

tävlat .... nyter jag det?

den slutar ju idag såg jag ..

2009-07-20 | 08:49:22
http://rockabybaby.blogg.se/
☆Linda med familj och LillRockarn i magen♥

Ja det ör skönt att dom vill ha extra koll, då blir jag lugnad efter alla dessa turer fram och tillbaka.



LillRockarn är beräknad att titta ut den 17 Oktober, men jag tror att h*n kommer tidigare. Har en känsla av att det är så men de kulle inte förvåna mig om jag går över tiden bara för det...



Tack för mailet angående bikinin. Hoppas nu på att den jag valde istället finns i min size :)



Ha en underbar måndag.

Kram

2009-07-20 | 09:06:48
http://babymyz.blogg.se/
jag

ville bara svara på carolines kommentera ang bilstolar. det är tvärtom barnets ÅLDER som avgör och INTE vikten. barn ska sitta bakåtvänt upp till 4 års ålder pga att deras kotor inte är färdigväxta. Därför ska man INTE ha dem framåtvända även om de väger över 15 kg som det ofta står på rekommendationerna.

2009-07-21 | 09:24:09