Semesterplaner...

Tro det eller ej så har jag faktiskt precis vaknat från min eftermiddagslur :D Var kanontrött efter maten! Och eftersom det är "den där tiden på månaden ni vet", så mår jag inte helt 100. Är godissugen som aldrig förr, har magont och är fruktansvärt lättirriterad. Ja,det är minsann inte lätt för oss kvinnor :P Inte för resten av familjen heller för den delen, hoho!


*jag just nu.. wirdobild där jag är värsta munter, men hey - jag bjuder på den!


Men, nu är jag minsann piggare! Neo sover fortfarande och Fredrik och Ninni tvättar bilen, som idag gick igenom besiktningen utan anmärkningar. Skönt!  Så, nu är vi redo för semesterns alla utflykter! :D



I morgon (?) bär det eventuellt av till Tingsryd/växjö för att hitta på något med våra nyfunna vänner som var hos oss hela dagen i fredags. Fredriks gamla kompis från Tingsryd, hans tjej och deras söta son. Kul!


På onsdag ska bilen in för kamremsbyte (tror jag det hette?) och på torsdag går jag på och jobbar en enkelnatt = endast den natten (annars är det ju alltid 2 nätter i rad!) - och efter att ha gått av på fredag morgon tar vi bilen och brummar iväg till Helsingborg.

Där kommer vi gå på Helsingborgsfestivalen, där bland annat Darin, Joddla med Siv, Salem al Fakir, money brother, melody club, Eldkvarn & Miss Li kommer att uppträda.


Vi kommer också ta en tura med båtarna och hitta på en massa mer skoj. Ska verkligen bli mys!

På semestern ska vi också hälsa på Öland... och vi har bokat en stuga i ystad, ihop med familjen Charlottendal. 

Vi ska nämligen besöka; 
 



... sen ska jag och Fredrik åka till Liseberg - ensamma utan ungarna.

Egentid på hög nivå







Lilleman klättrar på som aldrig förr, och reser sig mot allt han kommer åt. Men man får passa på, för balansen är som sagt inte den bästa...


Ikväll ska vi hem till min bror och grilla lite med mina (och mina syskons) barndomskompisar. Hoppas bara att det slutar blåsa småspik ute, för just nu gäller det verkligen att hålla i hatten när man går utanför dörren. Hua!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Ohh låter som om ni ska ha en fantastisk semester! Synd att ni inte åker uppåt så ni kunde hälsa på oss!

kramis

2009-07-20 | 18:37:03
http://agnieszka.blogg.se/