GoD MorgoN

Ligger här i soffan, under täcket, och kollar på Svampbob med Ninni... Känner mig smått seg idag.
 


Vi har väl egentligen inga direkta planer för dagen. Det är ju Tosia i Ronneby denna helgen, men tycker inte det brukar vara speciellt skoj - så vi hoppar nog det...


Tapetseringen ställde vi in igår. Det fanns ingen ork eller lust för det utan det blev som sagt mys framför en film istället. Så, tapetsera ska vi ialla fall göra idag. Eller ja, kanske är det smidigast att göra det ikväll... när barnen lagt sig.



Nähäpp nu ska jag surfa vidare en stund till innan det är dags att plocka fram frukost. Letar efter en sittvagn till Neo, som han kan ha till hösten/vintern... Vi kommer troligtvis sälja vår syskonvagn om ett tag, eftersom Ninni ändå vill gå när vi ska någonstans....


...vet exakt vilken jag vill ha, tror jag? Nu ska jag bara hitta någon till bra pris - ny eller begagnad kvittar, men eftersom begagnade vagnar brukar ha bäst pris så börjar jag att leta på blocket... Jag har absolut inget emot att köpa 2:a-hands grejer!


Vad har NI för (sitt) vagnar till era små bustroll?
*
nån ni rekomenderar?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marih

Då är vi två om att vara riktigt sega idag...fattar inte vad de är med mig..är kanske vädret som gör en så trött?



Vi använder Emmaljunga..iof sig har vi ju inte testat sitten än men hopas på att den är bra!



Ha enfin dag!

2009-07-11 | 08:39:19
http://familiaberglund.blogg.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Vi har en Emmaljunga scooter, och tycker den är kanon :-)

2009-07-11 | 11:11:08
http://mideco.blogg.se/
Linda

Jag har en emmaljunga scooter till min lilla tjej. Jag älskar den vagnen! Skön och köra och robust och hållbar. ingen höjdare i snö dock men hur ofta får vi det här nere? ;)

2009-07-11 | 11:49:57
http://lindizzen.blogg.se/
Fia

Vi har med en Scooter. Hur bra och skön som helst! Stabil och hållbar, och vad jag vet fungerar den utmärkt i snö?



Vad ska ni ha för er syskonvagn? :)

Kramar

2009-07-11 | 13:48:32
http://fiansess.blogg.se/
Sara

Vi har en phil and teds eftersom det är sååå praktiskt att slänga ner även storebror i den på stan/promenad/djurparken/whatever. ;-) Min minsta är lika gammal som Ninni, och sen har jag lika långt mellan mina som du. Jag hade också en syskon-BT först men den böt jag när min minsta var 1 år till en PT. På det viset är det kanon, man har alltid en plats till storebror när benen blir trötta, för det blir de trots att de börjar bli stora.

Vad du än gör när du köper vagn, köp en med svängbart fram... är man van vid BT:n så går det inte att köra med fasta hjul sen... jag har en brio race också som jag har gett bort till svärmor, (hon har den när barnen är där) för jag klarar inte av att köra den! Det blir så tungt o klumpigt för axlarna. Bt-joggern singelvarianten är också en superbra vagn, den har min syster till sin 1-åring.

2009-07-11 | 21:58:58