Aningens stressigt

Har precis varit och postat ett par ordrar som kommit in till haileys under dagen, fick skynda för att hinna - men, jag hann! :) Jag tycker själv att det alltid är betydelsefullt med snabb leverans när jag beställer något från nätet, och självklart försöker jag skicka iväg paketen fortast möjligt, även om ordern kommer in senare än lunchtid.


I alla fall. Nu ska jag snart bädda ner mig under täcket en stund, jobbar ju i natt och tänkte försöka få en timmes sömn innan jag börjar ikväll. Blir tight och i ärlighetens namn är jag inte speciellt trött just nu, men - jag lär väl bli. Så lika bra att försöka..Innan ja sticker måste en matlåda fixas också..har inte en aning om vad jag ska ta med mig, men det löser sig!



Idag var vi som sagt på Barnens lekland och släppte loss energin. Min bror följde med och vi hade det himskans trevligt. Även Ida och hennes ungar ångrade sig och de anlände nån halvtimma-timma efter oss. Ninni och Isabelle har en tendens att trigga upp varandra som sjutton - så ljudnivån höjdes där för ett tag :) Härligt att se dom ha så kul ihop!



När vi kom hem igen var Ninni precis slut. Varmt som ett aphus var det på leklandet också, och det gjorde inte saken bättre. Tom. jag som mest satt still/lunkade runt, var precis genomsvett! Så, det blev till att fylla på vätskebalansen innan Ninni tog sig en eftermiddagslur på soffan...


Nehepp, sängen var det ju. Hörs i morgon hoppas jag? ;)


Sov Gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


nicka

Kikar tillbaka. Trevlig blogg : ) Ha det fint!

Laila

Hoppas natten har varit bra och att du hittade något att ta med dig att äta :P

jag hoppas att paketet kommer i dag,jag skickade de i går så hoppas det kommer i dag till dig.



Ni får ha en toppen dag i dag kram

Jonna

Kan tänka mig att det var riktigt varmt på leklandet nu när det är varmt ute! Men roligt har dom ju där så det får äl vara värt det =)



Theo har varit blöjfri hemma sen september förra året, men sen har det varit lite hit och dit nu sen i våras. Vi tänkte att vi skulle vänta och få han helt blöjfri så man slapp nerkissade termobyxor och så varje dag (lathet kanske, men våren/sommaren känns som en bättre tid), så därför drog det ut på tiden. Han var utan blöja på dagis ett tag tidigare i våras men sen började han kissa ner sig typ 8 ggr om dagen och sa inte till när han skulle göra nr 2 heller, så då väntade vi. Han måste ju vara helt redo! Nu har han klarat sig rätt så bra sen vi åkte till Italien så nu kör vi på precis som ni, utan blöja på dagis också.



Det bästa är nog att sluta direkt så fort barnet visar tendens att vilja gå på pottan, för när man drar ut på det så blir barnet osäkert och det är väl antagligen därför det blivit som det blivit med Theo. Däremot har han sovit middag utan blöja hela tiden. Natten börjar han bli mer och mer torr så snart hoppas vi på att kunna ta bort den också =)



Nu blev det mycket blöjsnack! Vi hade hoppats på att flytta 1/8 men lutar åt slutet på augusti istället. Kanske lika bra det, blir lite stressigt annars. Jag jobbar som timanställd nu och är i nättraby på ett demensboende i hemtjänsten och nu lite på hasslö också. Har även varit i stan i rupp 3, men d va en månad sen sist nu. PÅ måndag börjar jag på ett vick på demensboendet här i nättraby i 4 v. Hur går det för dej på jobbet? du trivs? Vad har du för planer för hösten?



Shit vad långt det blev haha. kram

2009-07-08 | 10:55:28
http://jonnaa.blogg.se/
gladulle

Hoppas du kunde sova en stund, och att du får sova ett antal timmar i dag, vet själv hur viktigt det är att sova när man jobbar natt. För din egen skull är det jätte viktigt eftersom man lätt kan "springa rakt in i väggen" om man inte sover.



kramar

2009-07-08 | 11:14:33
http://gladafamiljens.blogg.se/
Elin

Vilka söta bilder! Ha en fin dag!

2009-07-08 | 16:14:46
http://etthustilloss.blogg.se/
☆Linda med familj och LillRockarn i magen♥

Åhh jag hittade en helt underbar bikini hos dig och din webshop :)

Men nu kommer en besvärlig fråga, sorry...

Men vet du vart man kan köpa amnings Bh:ar i större storlekar. Har allt mellan e-g beroende på modellen.



Hoppas att du kan hjälpa migför jag får spader snart...



Ha en bra dag på jobbet...

Kram

2009-07-08 | 16:26:24
http://babymyz.blogg.se/