Hade inget att göra.... ? :p


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Hm.. Nu är ju det här väldigt pinsamt ifall det är fel.. för det är säkert inte jag. Haha.

Men jag brukar ju kalla Sannisen för Lilla skrot.. ;) Fast jag vet inte om jag skriver det så ofta i bloggen? Eller så kanske jag gör det? Och nu blev det här väldigt förvirrat. Jag Hoppas ju att det är jag såklart.. men ..men.. haha.

(fast jag kanske tar åt mig alldeles för mycket nu.. men du brukar i alla fall säga att du tycker jag lämnar fina kommenterar) haha. Nu skall jag sluta svammla och föra över pengar för tavlan istället :) Kram sötaste du! Tavlan är sjukt fin!! Och armbandet med.. vem som nu än har turen att få det ;)

2009-11-01 | 21:47:08
http://sagoelin.blogg.se/
Johanna ♥ Minna

Wow vilket fint!

Hihi man kanske ska kommentera mer hos dej och inte bara läsa.. :p



Tack för kommentaren då vet jag att jag är med. :D hihi



Själv har man varit ovilligt vaken sedan 6:30, medans dottern fortfarande sover, tusan att jag inte kan somna om..



Allt bra me er?

Krama

2009-11-02 | 07:58:44
http://salkert.se
Laila

Fantastiska fina smycken du gjort,den som får det blir nog jätte glad...Hoppas ni haft en underbara helg.Min var intensiv men väldigt roliga och avslappnande på samma gång.



Ni får ha en jätte bra dag...Själv ska jag skriva det sista till skolan för att sedan gå ut på praktik i morgon.Ska på ett missbruks boende med psykis sjukdom.Så det ser jag väldigt fram i mot :D

Agnieszka -2 barnsmamma

nepp, känner mig inte träffad!

2009-11-02 | 14:14:42
http://agnieszka.blogg.se/